بهترین متخصص عفونت زنان در اصفهان

چرا به دنبال بهترین متخصص عفونت زنان در اصفهان هستید؟
شاید با شنیدن کلمه ی عفونت کمی استرس بگیرید. عفونت احساس خطری برای تشدید یک بیماری و یا عوارض ناشی از آن می باشد. حال فرض کنید این عارضه در سیستم تناسلی ایجاد شود!!!

با توجه به حساسیت ارگان های جنسی زنان، ادامه دار شدن عفونت ناحیه ی تناسلی و یا مجاری ادراری در بانوان، می تواند عواقب جبران ناپذیری را شامل حال آن ها کند.

بنابراین بدیهی است اشخاصی که علائمی از عفونت در مجاری ادراری و یا ناحیه ی تناسلی خود دارند، به دنبال یافتن بهترین دکتر برای درمان عفونت هستند.

در ادامه ی این مبحث به معرفی روش های موثر در درمان عفونت زنان می پردازیم. همراه ما باشید.

علت عفونت ادراری

علت اکثر عفونت های ادراری در بانوان؛ میکروارگانیسمی با منشا باکتریایی است که در اغلب اوقات با:

رعایت نکردن بهداشت فردی

برقراری روابط جنسی مشکوک و خطرناک

استفاده از لباس زیر نامناسب

تماس با سطوح آلوده

ابتلا به بیماری های جنسی

عدم مراقبت و نگهداری مناسب بعد از جراحی های زیبایی واژن و… فرد را تحت تاثیر قرار داده و مبتلا می سازد.

علت عفونت واژن

یکی از شایع ترین بیماری های زنان عفونت واژن می باشد. اکثر زنان درطول زندگی خود حداقل یکبار دچار عفونت در ناحیه ی تناسلی خود می شوند.

اغلب عفونت های واژن به واسطه ی قارچی به نام کاندیدا آلبیکنس Candida albicans ایجاد می شوند. با این حال ممکن است عوامل ویروسی و باکتریایی نیز علت این عفونت باشند.

علائمی همچون: سوزش، خارش و ترشحات غیرمتعارف و بد بو می توانند خبر از عفونت واژن دهند.

عواملی مانند: دیابت، حاملگی، بیماری های زمینه ای، ضعف در سیستم ایمنی، رژیم غذایی نامناسب، مصرف بیش از حد داروهای آنتی بیوتیک، اختلالات هورمونی، عدم رعایت بهداشت فردی و… می توانند بستر مناسبی برای ابتلای فرد به عفونت واژن را مهیا سازند.

پیشگیری از عفونت ادراری در زنان

با رعایت نکات بهداشت فردی می توانید تا حد زیادی احتمال ابتلا به عفونت ادراری را کاهش دهید. به خاطر داشته باشید دستگاه تناسلی زنان تاثیر مستقیم و مهمی در روابط زناشویی و یا حتی توانایی بارداری آن ها دارد.

بنابراین رعایت بهداشت و مراقبت از ناحیه ی تناسلی نه تنها مانند سدی محکم در مقابل ابتلا به بیماری ها و عفونت های این ناحیه می شود، بلکه باعث تقویت روابط احساسی میان زوجین نیز خواهد شد.

پیشگیری از عفونت ادراری

اهمیت درمان عفونت ناحیه ی تناسلی

هرچه عفونت های مجاری ادراری و یا ناحیه ی تناسلی زنان زودتر تشخیص داده شوند، فرصت برای درمان مناسب و به موقع این عفونت ها و عوارض ناشی از آن ها، بیشتر خواهد بود.

اگر فرد مبتلا در زمان مناسب اقدام به درمان عفونت مجاری ادراری و یا ناحیه ی تناسلی خود نکند، عوارض موجود تشدید می شوند و فرد دچار آسیب های غیرقابل جبرانی خواهد شد.

اگر شدت عفونت ناحیه ی تناسلی خیلی زیاد باشد حتی ممکن است توانایی بارداری فرد نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

بنابراین توصیه ی ما به شما عزیزان این است تا با مشاهده ی علائم عفونت در دستگاه تناسلی و یا ادراری خود به بهترین متخصص زنان در اصفهان مراجعه کنید تا اقدامات درمانی را در زمان مناسب انجام داده تا دچار عوارض نامطلوب نشوید.

پیشنهاد مطلب: درمان عفونت ادراری در زنان

دلیل انتخاب بهترین دکتر برای عفونت زنان

همانطور که می دانید تخصص و تبحر یک پزشک متخصص اولین قدم در تشخیص صحیح و درست بیماری ها می باشد.

بنابراین هرچه انتخاب پزشک متخصص هوشمندانه تر صورت پذیرد به مراتب تشخیص بیماری راحت تر می شود و به دنبال آن بهترین روش درمانی برای تسریع روند بهبودی بیمار انتخاب خواهد شد.

با بررسی سوابق پزشکی و نظرسنجی از بیماران متخصصانی که مد نظر دارید؛ می توانید اولویت های خود را ارزیابی کنید و بهترین دکتر برای عفونت زنان در اصفهان را بیابید.

دکتر ندا مقتدری (جراح و متخصص زنان و زایمان در اصفهان)

چکیده کلام

با مراجعه به بهترین متخصص عفونت زنان در اصفهان دیگر نگران تشخیص نادرست و یا استفاده از روش های درمانی غلط نخواهید بود. همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز برای جلوگیری از ابتلا به سایر بیماری های زنان را نیز از پزشکتان دریافت کنید.

راه های برقراری ارتباط با دکتر ندا مقتدری (جراح و متخصص زنان، زایمان و زیبایی):

شش + 8 =