جراح لابیاپلاستی در اصفهان

یافتن جراح لابیاپلاستی در اصفهان دغدغه ی بسیاری از افراد ساکن این شهر می باشد. از جمله روش های محبوب و شایع در جراحی زیبایی واژن می توان به عمل لابیاپلاستی اشاره کرد.

آیا تابحال واژه تخصصی لابیاپلاستی (Labiaplasty) را شنیده اید؟ با پیشرفت علم پزشکی، عمل های جراحی زیبایی نیز هر روزه شاهد پیشرفت های بسیار است. یکی از جدیدترین عمل های زیبایی که امروزه بانوان می توانند از آن استفاده کنند، عمل لابیاپلاستی است.

• این عمل معمولاً توسط افرادی انجام می شود که نیاز به اصلاح ظاهری در واژن خود دارند. اما آیا این عمل به غیر از زیبایی، فواید دیگری نیز دارد؟
  • انجام این عمل زیبایی واژن چه تاثیری بر روحیه یک زن دارد؟
  • آیا این عمل جزو عمل های سنگین به حساب می آید؟
  • پزشک جراح چه نقشی در این عمل جراحی ایفا می کند؟

شاید با خود فکر کنید که جراحی لابیاپلاستی تنها به زیبایی ظاهری ناحیه ی تناسلی کمک می کند. آیا در واقع اینگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت؛ عمل لابیاپلاستی تنها به منظور زیبایی و جوانسازی واژن صورت نمی پذیرد.

بلکه از این روش به منظور رفع برخی از عوارض نامطلوب از جمله: بوی بد واژن، عفونت و… نیز استفاده می شود. به خاطر داشته باشید لابیاهای بزرگ و نامتقارن جایگاه بسیار مناسبی برای تجمع باکتری های عفونت زا می باشند. از این رو اغلب افرادی که با بزرگی لابیا مواجه هستند؛ بیشتر در معرض عفونت و بوی بد ناشی از آن قرار دارند.

لابیاپلاستی چیست؟

همانطور که از نام این عمل مشخص است، یکی از انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی به حساب می آید که برای اصلاح لب های واژن (لب بزرگ یا لب بیرونی که لابیا ماژور نامیده می شود و لب کوچک یا لب داخلی که لابیا مینور نامیده می شود) و پوست اطراف آن انجام می شود.

• این عمل معمولاً بر روی زنانی انجام می شود که به طور مادرزادی دچار عارضه هایی در قسمت لبه واژن هستند.

این ناحیه بر اثر مسائل مختلفی مانند زایمان، افزایش سن و بروز آثار پیری بر روی واژن و دیگر عوامل ظاهر واژن آن ها تغییر می کند. به طور کلی افرادی از ظاهر واژن خود احساس رضایت نمی کنند می توانند از این جراحی و مزایای آن بهره مند شوند.

عمل لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن

چرا لابیاپلاستی با لیزر برای کوتاه کردن لب را انتخاب کنید؟

اغلب اوقات، یک زن جراحی لابیاپلاستی را برای ترمیم و اصلاح تغییرات ایجاد شده به خاطر روند طبیعی پیری انتخاب می کند. مادران ممکن است مایل به جراحی لابیاپلاستی برای اصلاح آسیب یا سایر نگرانی ها مانند لابیای شل ناشی از زایمان باشند.

زنان جوان تر نیز از جراحی بهره مند می شوند. بسیاری از خانم ها با لبه های بزرگ و چروکیده؛ متولد می شوند و به دنبال جراحی می روند که علاوه بر بهبود زیبایی ظاهری، نگرانی های عملکردی نیز دارند؛ مانند ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ یا ورزش و درد هنگام مقاربت.

متخصص جراحی زیبایی واژن در اصفهان

مطمئنا شما هم این ضرب المثل را شنیده اید که؛ هرکاری را به کاربلدش بسپار!!! حیطه ی پزشکی نیز مصداق بارز این ضرب المثل می باشد.

به طور مثال: مطمئنا شما برای تشخیص سرطان دهانه رحم به پزشک عمومی مراجعه نمی کنید و به دنبال متخصص زنان و زایمان در اصفهان می گردید. متخصص زنان دارای دانش بسیار بالایی در تشخیص بیماری ها و درمان آن ها دارد.

انجام هرگونه اقدام زیبایی در ناحیه ی تناسلی باید زیر نظر جراح زیبایی زنان صورت گیرد. علت این امر حساسیت ناحیه ی تناسلی و تاثیر آن در روند زندگی اجتماعی و شخصی فرد می باشد.

بهترین جراح لابیاپلاستی اصفهان

شاید با خودتان فکر کنید جراحی زیبایی واژن چه تاثیری در زندگی فرد متقاضی خواهد داشت؟! همانطور که می دانید برقراری ارتباط احساسی و جنسی از جمله نیازهای اصلی و اساسی در فطرت انسان ها می باشد.

• حال در نظر بگیرید خانمی از ظاهر دستگاه تناسلی خود ناراضی می باشد. این امر باعث کاهش اعتماد به نفس این فرد و منزوی شدن وی می گردد.
  • با کاهش اعتماد به نفس، فرد دیگر مشتاق به برقراری رابطه ی جنسی با شریک احساسی خود نیست و از این رو مشکلات زیادی در زندگی شخصی فرد ایجاد می شود.

راه حل: جراحی زیبایی واژن این امکان را فراهم می کند تا فرد با رفع عیوب ظاهری ناحیه ی تناسلی، مشکلات موجود در رابطه ی جنسی را برطرف کند و به کیفیت زندگی زناشویی خود بی افزاید.

دکتر ندا مقتدری جراح زیبایی زنان در اصفهان؛ از مجهزترین دستگاه های روز دنیا به منظور درمان بیماری ها و جراحی های زیبایی استفاده می نمایند.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان

برخی از افراد تمایل دارند تا عمل های زیبایی را نزد بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان انجام دهند. زیرا همانطور که می دانید انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان باعث کسب نتایج رضایت بخش و قابل قبول می شود.

به خاطر داشته باشید اعمال هرگونه تغییر در ناحیه ی تناسلی نیازمند دقت و تبحر بالای جراح می باشد. زیرا هرگونه سهل انگاری در این ناحیه باعث تشدید عیوب موجود و یا حتی ایجاد عوارض گاها غیرقابل جبران برای فرد خواهد شد.

بنابراین با در نظر گرفتن سابقه ی پزشک و همچنین رضایت بیماران وی می توانید همه ی جوانب را در تصمیم گیری موفق و کارآمد در نظر بگیرید. در این قسمت می توانید ویدیویی از رضایت بیمار بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی را مشاهده کنید:

نقش و اهمیت جراح لابیاپلاستی

اگر شما هم تصمیم گرفته اید که عمل لابیاپلاستی را به دلیل زیبایی بیشتر یا رفع مشکلات واژن انجام دهید، اکنون باید برای انتخاب یک جراح لابیاپلاست تصمیم گیری نمایید.

عمل جراحی لابیاپلاستی توسط پزشک و متخصص زنان و زایمان انجام می شود. جراح در این عمل نقش بسیار مهمی دارد زیرا در این عمل به دلیل ساختار لب ها که کوچک و حساس است، جراح باید تجربه و مهارت بالایی داشته باشد.

علاوه بر این، جراح لابیاپلاستی باید در کار خود ظرافت کافی داشته باشد چون این عمل نیز نوعی عمل زیبایی است و ظرافت جراح در آن مهم تلقی می شود. در نتیجه حتماً پیش از انجام جراحی لابیاپلاستی، از مهارت جراح اطمینان حاصل کنید.

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

در ابتدای این بحث مهم باید گفت که این عمل معمولاً برای دختران زیر 18 سال توصیه نمی شود زیرا رشد بدن آن ها هنوز ادامه دارد و بهتر است تا رشد کامل بدن دست نگه دارند. حال به سراغ دلایل انجام لابیاپلاستی برای زنان می رویم و بررسی می کنیم که چرا بعضی افراد به لبابیاپلاستی نیاز دارند؟

بعضی زنان به دلایل پزشکی و احساس دردی که دارند به سراغ عمل لابیاپلاستی می روند؛ به طور کلی زنان به دلایل زیر تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی می گیرند:

• زنانی که در حین رابطه جنسی احساس درد می کنند؛
  • زنانی که به دلیل احساس نازیبایی واژن اعتماد به نفس خود برای برقراری رابطه جنسی را از دست داده اند؛
  • زنانی که در زمان پوشیدن لباس های تنگ و احساس درد می کنند و به واژن آن ها فشار زیادی وارد می شود؛
  • زنانی که در هنگام برخی فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری احساس درد می کنند.
جلوگیری از عوارض عمل لابیاپلاستی

علاوه بر وجود این دلایل پزشکی و دردهای ناشی از مشکلات لب های واژن، گاهی نیز فرد به دلیل مشکلات زیبایی و عدم رضایت از اندام خود، تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی می گیرد. لب های آویزان واژن، بزرگ بودن لب ها، عدم تقارن در لب های واژن، ظاهر چروک و نامناسب واژن، افتادگی ها و شل شدن لب های واژن بعد از زایمان همگی دلایلی برای تمایل به عمل جراحی لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن است.

به علاوه، در عمل لابیاپلاستی میل و لذت جنسی در زنان بیشتر می شود و به دلیل افزایش اعتماد به نفس ناشی از زیبایی واژن، تمایل به برقراری رابطه جنسی هم در زن و هم در شریک جنسی او بیشتر خواهد شد.

هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان

دغدغه ی اکثر افراد بعد از انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان، آگاهی یافتن از هزینه ی این عمل زیبایی می باشد. علت انجام جراحی لابیاپلاستی در هر فرد متفاوت می باشد. به طور مثال ممکن است:

• فردی از بزرگی لابیاهای خود ناراضی باشد و آن را عامل مهمی در کاهش میل جنسی بداند.
  • در مقابل ممکن است شخصی به دلیل ابتلا به عفونت و یا بوی بد واژن تصمیم به انجام لابیاپلاستی بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله ی هزینه جراحی لابیاپلاستی در اصفهان مراجعه نمایید.

سخن پایانی

سخن پایانی این که با پیشرفت علم پزشکی زیبایی و همچنین تکنولوژی لیزر، یکی از جدیدترین عمل های زیبایی، عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی است که به دلایل مختلف، از احساس درد و ناراحتی در هنگام مقاربت و لباس پوشیدن گرفته تا احساس عدم اعتماد به نفس به دلیل مشکلات زیبایی واژن، انجام می شود. این عمل اگر توسط جراحی حرفه ای انجام شود، نتیجه ای بسیار خوب به همراه خواهد داشت.

drmoghtaderi

سیزده + 1 =