Search
Close this search box.
عکس لیزر بلیچینگ واژن

واقعیت هایی در مورد لیزر بلیچینگ واژن

لیزر بلیچینگ واژن چیست؟ تیره شدن پوست ناحیه تناسلی کابوس بسیاری از بانوان است. روش های بسیاری برای درمان این عارضه مطرح شده است که در این میان با پیشرفت تکنولوژی، پزشکان حاذق ما در این زمینه توانسته اند به فناوری های مفیدی دست پیدا کنند. ما در این مطلب از سایت دکتر ندا مقتدری در خصوص اینکه بلیچینگ ناحیه تناسلی چیست صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خانم های ساکن اصفهان، به جهت مشاوره با پزشک می توانید با ما در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم با موفقیت ثبت شد!
لطفا دوباره تلاش کنید

لیزر بلیچینگ واژن چیست؟

لیزر بلیچینگ واژن یکی از همین روش ها برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی بانوان است که باعث می شود واژن به صورت دائمی سفید شود. البته افرادی که بخواهند سراغ این روش بروند، ممکن است پیش خود سوالاتی از قبیل:

  • هزینه لیزر بلیچینگ واژن چقدر است؟
  • رفع تیرگی واژن با لیزر به چه صورت است؟
  • هزینه جراحی زیبایی واژن تا چه حدودی است؟ را بپرسند و این ها ذهنشان را درگیر نماید.

خلاصه مطلب لیزر بلیچینگ ناحیه تناسلی در یک دقیقه

افرادی که از تیرگی ناحیه تناسلی رنج می برند، می توانند از روش بلیچینگ واژن با لیزر برای سفید کردن این ناحیه اقدام کنند. برای انجام کار باید نزد دکتر زنان بروید و بسته به اندازه تیرگی ناحیه ممکن است از 1 تا 3 جلسه انجام لیزر طول بکشد. این روش بدون درد و ناراحتی و به صورت سرپایی انجام می‌گیرد. همزمان با انجام این روش می توانید عمل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن در اصفهان را نیز انجام دهید.

جراحی لابیاپلاستی- دکتر ندا مقتدری

عوارض جانبی روشن سازی واژن با لیزر بلیچینگ واژن

با توجه به استانداردهای بالای لیزر های مورد استفاده در این زمینه، عارضه خاصی بعد از انجام لیزر بلیچینگ واژن نخواهید داشت. ولی با تمامی این استانداردها، ممکن است به مدت چند روز کمی احساس درد و سوزش داشته باشید که طبیعی است و شما می‌توانید طبق نظر پزشک متخصص خود از پمادهای مخصوص برای کاهش چشمگیر تمام عوارض جزئی؛ استفاده کنید.

پروسه‌ درمان لیزر بلیچینگ واژن به چه صورت است؟

از بحث عوارش جانبی این نوع از لیزر که بگذریم نوبت به پروسه درمان آن می رسد. این روش ساده است و بیشتر از چند دقیقه به طول نمی‌انجامد. مراحل مشخص ‌شده را به ترتیب در زیر به آن اشاره کرده ایم:

  • از 3 روز قبل از درمان، از برنزه کردن و اصلاح پوست خودداری نمایید.
  • قبل از اینکه به کلینیک مربوطه وارد شوید از لوسیون ضد باکتری و یا لوسیون های شوینده مناسب و تایید شده از سوی پزشک خود، استفاده نمایید.
  • نیازی به پوشیدن لباس‌زیر برای انجام پروسه نخواهید داشت.
  • قبل از عمل لیزر برای کم شدن احساس درد و سوزش از کرم موضعی بی حس کننده، استفاده می‌شود.
  • پس از پایان لیزرتراپی، به راحتی و بدون احساس ناراحتی می توانید به منزل بازگردید و به امور روزمره ی خود رسیدگی نمایید.
تماس با دکتر زنان اصفهان- دکتر ندا مقتدری

لیزر بلیچینگ واژن در اصفهان

روش های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد. با مراجعه به متخصص زنان اصفهان می توانید از انواع این روش ها متناسب شرایط خودتان استفاده کنید. از جمله این روش ها می توان به ژل ها و کرم های موضعی، کربوکسی تراپی، مزوتراپی واژن و لیزر تراپی. اثر بخشی این روش‌ها زمانی که به صورت ترکیبی استفاده می‌شود بسیار بالاتر می رود.

مراقبت هایی پس از تجربه عمل زیبایی واژن

به ‌منظور بهبود سریع تر، بعد از عمل زیبایی واژن با لیزر بلیچینگ، به افراد توصیه می‌شود که مراحل زیر را دنبال کنند:

  • اول اینکه ناحیه‌ی تناسلی باید برای 4-2 روز اول تمیز و خشک باشد.
  • بهداشت ناحیه تناسلی خود را رعایت کنید و برای کاهش عوارض جزئی بعد از لیزر بلیچینگ واژن از برقراری نزدیکی خودداری کنید.
  • برای انجام این روش نوین و کاربردی، بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان را بیابید و این کار را به او بسپارید تا از عوارض احتمالی و ناگوار در امان بمانید.
  • داروهای تجویز شده پزشک را در سر زمان مقرر مصرف نمایید و برای بررسی وضعیت خود در زمان مناسب و تعیین شده به متخصص زنان مراجعه نمایید.
  • در جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج موفق و ایده آل را در زمان مناسب، حاضر شوید و جلسات خود را به پایان برسانید و این روند را نیمه کاره رها نکنید!

قیمت لیزر بلیچینگ واژن در اصفهان چقدر است؟

هزینه انجام عمل‌های زیبایی معمولا تحت پوشش بیمه نیست اما بسته به شرایط فرد مبلغ آن مشخص می شود. شما برای اینکه نتیجه بهترین از جراحی زیبایی یا لیزر که به صورت سرپایی است، بگیرید، باید به بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان مراجعه کنید. فردی که دارای تجربه بالایی در این زمینه باشد و بتواند با کمترین درصد خطا برایتان این عمل را انجام دهد. بنابراین سعی کنید د رانتخاب پزشک تان دقت فراوان به خرج دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط